Tuesday 9 August 2011

FIMA-Mesin Jahit Industri

PEGASUS INDUSTRIAL SEWING MACHINE (M) SDN.BHD
No.2, Jalan 4/91, Taman Shamelin Perkasa,3 ½  Miles, Jalan Cheras, 56000 Kuala Lumpur, Malaysia.
e-mail:info@pegasus.com.my     http://www.pegasus.com.my
Tel:603-9282 9836      Fax: 603-9282 9827


Pengenalan Syarikat –Pegasus lndustrial Sewing Machine (M) Sdn.Bhd

Syarikat kami merupakan syarikat yang berdaftar di bawah Kementerian Kewangan
No:  21355-W, Pegasus Industrial Sewing Machine Sdn.Bhd yang sudah beberapa dekad  menjalankan aktiviti menjual pelbagai jenis mesin jahit industri yang terdiri daripada pelbagai Jenama.Selain itu kami juga menjual segala alat ganti mesin jahit termasuk servis dan membaikpulih mesin yang rosak.



Dengan ini pihak kami ingin memperkenalkan kepada pihak Tuan/Puan yang kami juga mempunyai pembayaran Ansuran Mudah (Easy Payment) Aeon Kredit dengan syarat yang mudah.


Bersama-sama  pengenalan ini, kami sertakan katalog untuk rujukan pihak Tuan/Puan.Sebarang
Pertanyaan dari pihak Tuan/Puan boleh berhubung terus kepada kami serta bercakap dengan wakil pihak
Pengurusan syarikat kami (Puan Niena Zuber: 03-9282 9836)

Sekian, Terima kasih

1 comment:

  1. Layanan Pendanaan Le_Meridian melampaui dan melampaui persyaratan mereka untuk membantu saya dengan pinjaman saya yang saya gunakan memperluas bisnis farmasi saya, Mereka adalah permata yang ramah, profesional, dan mutlak untuk bekerja dengan. Saya akan merekomendasikan siapa pun yang mencari pinjaman untuk dihubungi. Email..lfdsloans @ lemeridianfds.com Atau lfdsloans@outlook.com.WhatsApp ... + 19893943740.

    ReplyDelete